/
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
به میزبانی مرکز آموزش فنی و تخصصی نفت اصفهان،

همایش و كارگاه دانش افزایی روسای شورای اقامه نماز منطقه 2 كشوری صنعت نفت برگزار شد

همایش سالانه روسا و روحانیون منطقه 2 کشوری صنعت نفت به میزبانی مرکز آموزش فنی تخصص نفت اصفهان برگزار شد
کد خبر : ۵۸۰۳۰

به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، همایش سالانه روسا و روحانیون منطقه 2 کشوری صنعت نفت با حضور حجت الاسلام حاجی کمالی؛ مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه نماز صنعت نفت و روسای شورای اقامه نماز 4 شرکت اصلی وزارت نفت برگزار شد.

سخنرانان در این همایش به بیان شیوه های ترویج نماز و رفع مشکلات در زمینه برگزاری هر چه باشکوه تر نماز جماعت و برنامه های فرهنگی مرتبط با آنها پرداختند.

در حاشیه این همایش، حجت الاسلام اداوی ضمن بازدید از مرکز آموزش نفت اصفهان به عنوان قلب تپنده آموزشی شرکت ملی نفت ایران و دریافت اطلاعات در زمینه‌های اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق و امنیت سایبری، متذکر شد: در کنار آموزش‌های تخصصی و فنی می توان نسبت به ترویج مسائل اعتقادی و دینی با هدف تبیین و اصلاح الگوی رویکرد نماز جماعت و همچنین تحکیم بنیان خانواده در بین کارکنان اقدام کرد.

وی افزود: کارکنان خدوم صنعت نفت با مجاهدت و با تمام توان و قوا در حل چالش‌های پیش رو پیشگام هستند و با قدم‌های استوار هر تهدید و تحریمی را به فرصت تبدیل می کنند و این مهم میسر نمی شود جز با حرکت در قلمرو اعتقاد به نماز و توکل بر خدای سبحان .

حجت الاسلام اداوی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مرکز آموزش نفت اصفهان از نزدیک در جریان تلاش بی‌وقفه متخصصان  این مرکز در راستای تعالی صنعت نفت به عنوان هاب تخصصی وآموزشی شرکت ملی نفت در زمینه اتوماسیون صنعتی قرار گرفت.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر