/
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
مهندس عبدالحسین بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت مطرح کرد:

خبر خوش مهندس بیات برای صندوق بازنشستگی نفت/ بالانس منابع ورودی و خروجی صندوق‌های بازنشستگی نفت در افق ۱۴۰۴

مهندس عبدالحسین بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت پیش‌بینی کرد در افق ۱۴۰۴ میزان منابع ورودی از محل عواید پروژه‌ها با منابع خروجی این صندوق متناسب شود.
..
کد خبر : ۵۸۰۸۷

به گزارش نبض نفت مهندس عبدالحسین بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت در پاسخ به نامه کانون بازنشستگان نجف‌آباد، اراک و فارس نوشت: در چارچوب برنامه «خلق منابع پایدار» برای تقویت منابع ورودی صندوق‌ها، پیش‌بینی می‌شود در افق ۱۴۰۴ میزان منابع ورودی از محل عواید پروژه‌ها با منابع خروجی متناسب شود. وی افزود: شتاب‌بخشی به فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در دو سال گذشته همواره مدنظر اینجانب و سایر دست‌اندرکاران قرار گرفته است.

با لطف خداوند قادر و تدابیر مدیران، مهندسان، کارکنان و کارگران محترم شرکت‌های تابعه و وابسته برنامه‌های مناسبی برای «خلق منابع پایدار صندوق‌ها» برنامه‌ریزی‌شده است در چارچوب این برنامه انتظار می‌رود در افق ۱۴۰۴ تناسب بخشی به منابع ورودی و خروجی صندوق‌ها محقق گردد.

مستحضر هستید چالش عدم تناسب منابع ورودی و خروجی نزدیک به ۲ دهه است که نشانه‌های آن در صندوق‌ها پدیدار شده است که دلیل آن کاهش کسورات بخش شاغلان تصریح و در جای خود توضیح فنی و بیمه‌ای آن ارائه شده است. اما اکنون آنچه بااهمیت است نشانه‌های رفع این چالش است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر