/
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان:

گازرسانی به سیستان و بلوچستان تا ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که شهر زاهدان به‌طور کامل به شبکه گاز کشور متصل است.
کد خبر : ۵۸۱۸۷

نبض نفت-  محمدرضا میرشکاری در دیدار با علیرضا شهرکی، سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان گفت: با اجرای بیش از ۵ هزار و ۸۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در سطح شهرها و روستاهای استان، تاکنون ۹ شهر و ۱۱۰ روستا از این موهبت الهی بهره‌مند شده‌اند.
وی ادامه داد: با نصب بیش از ۱۰۰ هزار علمک، ۱۰۰ و ۳۹ هزار مشترک جزء و عمده از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و تلاش شبانه‌روزی برای گسترش شبکه گاز در همه شهرها و روستاهای استان ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم‌اکنون شهر زاهدان با اجرای بیش از یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و با نصب بیش از ۶۳ هزار علمک، زیر پوشش ۱۰۰ درصدی گاز قرار دارد، افزود: یکصد و ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار از این سوخت پاک بهره‌مند شدند و این در حالی است که شبکه اجراشده، ظرفیت اشتراک‌پذیری یکصد و ۴۰ هزار خانوار را دارد.
میرشکاری تصریح کرد: همه ۵۵ شهر و ۳ هزار و ۲۸۰ روستا دارای قابلیت گازرسانی استان، در برنامه گازرسانی هستند و امید است با همت کارکنان این شرکت و همیاری و همکاری شرکت‌های گاز استان‌های خراسان رضوی، فارس، یزد و خراسان جنوبی به‌عنوان استان‌های معین، همه مردم این خطه، تا پایان سال ۱۴۰۴ گرمای گاز طبیعی را در خانه‌های خود احساس کنند و معضل تأمین سوخت برای همیشه برطرف شود.
وی در پایان گفت: این شرکت از اجرای پروژه‌های گازرسانی به صنایع نیز غافل نبوده و با همه توان به ایفای نقش خود در تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید پرداخته و سعی بر آن دارد تا با گازرسانی به صنایع استان، افزون بر رونق بخشیدن به کسب‌وکار صنایع موجود، زمینه جذب دیگر سرمایه‌گذاران و متعاقباً ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد این استان را به ارمغان آورد.
علیرضا شهرکی، سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان نیز اعلام کرد: هر تصمیمی که سبب تسهیل در ارائه خدمات به مردم، به‌ویژه در بخش گازرسانی در نقاط دوردست شود، مورد استقبال مجموعه فرمانداری بوده و این مجموعه آماده همکاری با سازمان‌های خدماتی، به‌ویژه شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان است.

 

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر