/
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
همکاری های مشترک با فعالان صنعت فولاد،

رویکرد مهم بانک ملی ایران در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو

بانک ملی ایران در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی۲۰۲۳ به ارائه تازه ترین و آخرین توانمندی ها، دستاوردها ، خدمات مالی و پولی و محصولات فناورانه خود می پردازد و میزبان فعالان و شرکت های حوزه معدن و فولاد خواهد بود.
کد خبر : ۵۸۲۵۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران با حضور گسترده و موثر خود در این نمایشگاه با ایجاد بستر و ارائه ابزارهای مالی جدید ضمن توسعه روابط، همکاری های مشترک و تعامل سازنده با فعالان و شرکت های عرصه صنعت فولاد و واحدهای بهره بردار و فرآور مواد معدنی کشور، به معرفی آخرین خدمات و محصولات جدید، ظرفیت ها، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه های خدمات ارزی و ریالی خواهد پرداخت.

بانک ملی ایران تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌های صحیح و با بهره‌گیری از محصولات و ابزارهای نوین مالی طرح های روبنایی و زیربنایی کشور را توسعه دهد تا افزون بر رشد تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید، زمینه توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کند.
بانک ملی ایران در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo) از امروز تا 6 آذرماه از ساعت 8 صبح الی 15 در محل نمایشگاه بین المللی تهران سالن 5 ، با  ارائه راهکار، ایده و محصول جهت حل مسائل مختلف مالی شرکت های حاضر می‌پردازد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر