/
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت مرکز بسیج وزارت نفت از برگزاری دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت در اصفهان خبر داد.
کد خبر : ۵۸۲۸۵

 نبض نفت- سیدمحمدتقی‌ قریشی، دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت گفت: پس از برگزاری نخستین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت در دوم آبان‌ماه، دومین دوره مقدماتی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (هفتم و هشتم آذرماه) در هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور ۴۰۰ نفر از متخصصان و کارشناسان صنعت نفت و راویان پیشرفت استان اصفهان برگزار خواهد شد.
وی با تأکید بر پرچم‌داری و پیشتازی صنعت نفت در جهاد تبیین افزود: روایت پیشرفت یک نهضت ملی است که بذر امیدآفرینی را در دل و ذهن جوانان و نوجوانان کشورمان می‌کارد و اجازه نمی‌دهد بیگانگان افکار عمومی را مسموم کنند. صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران در میدان عمل پرچم‌دار و پیشتاز نهضت روایت پیشرفت کشور در مدیریت اجرایی کشور است.
دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت اظهار کرد: صنعت نفت ایران، صنعتی شکوهمند و عظیم است که کارهای بسیار بزرگی در آن انجام شده از این رو رسالت ما این است که با بیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نیروی انسانی این صنعت در همه سطوح و تأسیسات صنعتی و فنی که گستره آن در همه این مرز و بوم نمایان است، اعتمادبه‌نفس و عزتمندی بازدیدکنندگان را تقویت کنیم و برای همه ایرانیان روایت کنیم که ایرانی در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چه دستاوردها و افتخاراتی داشته است.
قریشی گفت: با توجه به ارزیابی‌های دوره نخست، دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت را در شهر اصفهان و با همکاری و همراهی مرکز آموزش راویان معاونت فرهنگی سپاه پاسداران و دانشگاه جامع امام حسین (ع) به همت و میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار خواهیم کرد.
نخستین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت دوم تا پنجم آبان‌ماه با حضور ۱۴۰ نفر از متخصصان و کارشناسان از چهار شرکت اصلی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صنعت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت و مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در تهران برگزار شد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر