/
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان جهاد اقتصادی حاضر است

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان جهاد اقتصادی حاضر است و امروز این صنعت الهام‌بخش و الگویی موفق برای توسعه دیگر صنایع کشور به‌شمار می‌رود.
کد خبر : ۵۸۳۱۳

نبض نفت -  مرتضی شاهمیرزایی روز یکشنبه (پنجم آذرماه) در آیین گرامیداشت هفته بسیج که با حضور سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا برگزار شد، گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و معرفت و منش بسیجی در صنعت پتروشیمی نهادینه و درهم‌آمیخته است.
وی با بیان اینکه نیروهای بسیج صنعت پتروشیمی همواره در عرصه‌های مختلف کشور حاضر بوده‌اند، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، همچنین امدادرسانی به هموطنان در حوادث طبیعی و مقابله با فتنه‌های دشمن و دوران تحریم‌های پیچیده و ظالمانه، بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان حاضر بوده است.
معاون وزیر نفت گفت: امروز بسیجیان صنعت پتروشیمی با جدیت در حال تلاش و فعالیت هستند، به‌طوری‌ که بسیاری از نیازهای صنعت از سوی سازندگان توانمند ایرانی ساخته و تأمین می‌شود.
شاهمیرزایی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و تکمیل زنجیره ارزش به‌عنوان یک هدف مهم در دستور کار قرار دارد و امید است این صنعت ارزش‌آفرین الهام‌بخش و الگویی موفق برای توسعه سایر صنایع شود.
در پایان این آیین از افراد برتر مسابقه‌های ورزشی کارکنان در هفته بسیج قدردانی شد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر