/
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان از ایزوایکو

کد خبر : ۵۸۵۱۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران روز چهارشنبه ١۵ آذرماه ١۴٠٢ تعدادی از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان با حضور در این مجتمع عظیم صنعتی از بخش های مختلف ایزوایکو بازدید کردند.
دانشجویان در این بازدید علاوه بر گروه های کاری ایزوایکو، از کارگاه های مختلف این مجتمع شامل کارگاه شات بلاست، برش، خم کاری و زاویه دهی، کارگاه جوش، سکشن سازی و سایر کارگاههای این مجتمع بازدید کرده و از نزدیک با نحوه کار مدرن ترین دستگاه های مرتبط با ساخت کشتی آشنا شدند.
لازم بذکر است بنا به دستور مدیرعامل ایزوایکو در بازدیدهای علمی، مهندسان تراز اول و مدیران ایزوایکو بازدیدکنندگان را همراهی می‌کنند تا ضمن آموزش اصولی و صحیح پاسخگوی سوالات پیش آمده برای بازدیدکنندگان به بهترین و کامل ترین شکل ممکن باشند.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران به عنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور در راه اندازی اردوهای علمی و آموزشی همیشه پیشگام بوده و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری  «مدظله العالی» بر امید افزایی در جامعه، هر هفته میزبان بیش از ۴٠٠ نفر بازدیدکننده  در گروه های مختلف سنی و  می‌باشد.
ظرف دو سال گذشته بیش از پنج هزار دانشجو و دانش آموز از ایزوایکو دیدن کرده اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر