/
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
بازار سکه؛

قیمت طلا زیر ذره بین بازار سکه / پیش‌بینی قیمت سکه امروز 20 آذر

در معاملات پشت خطی یکشنبه شب معامله گران می گفتند اگر طلای جهانی به مسیر کاهشی خود ادامه دهد ممکن است کفه تزاروی کاهشی ها در بازار سکه تا حدودی سنگین شود.
کد خبر : ۵۸۵۸۳

 نبض نفت- قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته به دنبال نوسان صعودی قیمت دلار در بازار غیررسمی مسیر رشد را دنبال کرد و باز محدوده ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. در معاملات پشت خطی هم قیمت هر قطعه سکه امامی در حدود ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش رسید.
 همچنین قیمت طلای جهانی بامداد امروز تا ۲۰۲۳ دلار بالا رفت؛ اما در زمان‌نگارش این گزارش با ۲۰۱۱ دلار به فروش رسید که نسبت به دو روز قبل تقریباً ۹ دلار کاهش را نشان می‌دهد.به عقیده معامله گرن اگر طلا جهانی به مسیر کاهشی خود ادامه دهد ممکن است کفه تزاروی کاهشی ها در بازار سکه تا حدودی سنگین شود. 

 قیمت سکه امامی هم که دو روز قبل با ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار بسته شده بود، ظهر امروز با رشد ۵۰ هزار تومان بر روی ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار گرفت


 فعالان اقتصادی معتقدند در چند وقت گذشته یکی از مهم‌ترین عامل نوسانات در بازار سکه نوسانات طلای جهانی بوده است. شب گذشته برخی از فعالان اقتصادی پیش‌بینی کردند که احتمالاً قیمت دلار روز سه‌شنبه مانند روزهای گذشته رنج خواهد بود و سکه بازان به قیمت طلا توجه خواهند کرد.
 البته طبق خبرهای منتشر شده قرار است از امروز سامانه یکپارچه خودرو بازگشایی شود. معامله‌گران می‌گفتند اگر از تقاضا زیاد باشد، احتمالاً بازار همچنان به اوضاع کساد خود ادامه خواهد داد.
 فعالان اقتصادی معتقدند سکه امامی در حال حاضر مرز ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد و از طرف دیگر در صورتی که محدوده ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد، عقب‌نشینی تا کف کانال ۲۹ میلیون تومان محتمل است.

 

 

 

منبع:اقتصادنیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر