/
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

ریزش شبانه قیمت سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 29 آذر

در معاملات پشت خطی سه شنبه شب برخی از سکه بازان مدعی بودند سکه امامی مرز ۲۹ میلیون تومان را از دست داد و با ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید.
کد خبر : ۵۸۷۲۹

نبض نفت-  بررسی هسته مرکزی بازار سکه امامی در روز سه شنبه حکایت از آن دارد که این فلز گرانبهای داخلی  نسبت روز  دوشنبه نوسان خاصی را ثبت نکرد و با ۲۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید.
با این حال در معاملات پشت خطی سه شنبه شب فشار فروش در بازار شبانه زیاد شد.آن طور که برخی از سکه بازان دیشب مدعی بودند سکه امامی مرز ۲۹ میلیون تومان را از دست داد و با ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید. 
سکه امامی در حال حاضر مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از طرف دیگر در صورتی که اگردر بازار نقدی  مرز ۲۹ میلیون تومان را از دست دهد،  احتمال عقب نشینی تا ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان محتمل است.

البته ذکر این نکته ضرور ی است که کاهش سکه تا سطح یاده شده  مستلزم خبرهای قوی‌ از نظر سیاسی است. با این حال اگر طلا و دلار امروز مسیر رشد را دنبال کنند این اتفاق می تواند روند کاهشی سکه را تا حدودی تعدیل کند.
 قیمت طلای جهانی دیروز رشد قابل توجهی را ثبت کرد و تا ۲۰۴۶ دلار بالا رفت؛ اما در زمان تدوین این نگارش با ۲۰۴۰ دلار معامله شد که تقریباً ۱۴ دلار افزایش را تجربه کرده است.قیمت دلار هم هم در کف کانال ۵۰ هزار تومان در نوسان است. 

 

 

 

 

منبع:اقتصادنیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر