/
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

اعزام شبانه بیمار بدحال اورژانسی با بالگرد شرکت نفت فلات قاره ایران از جزیره سیری به کیش

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت فلات قاره ایران، یک نفر از خدمه لنج صیادی در جزیره سیری که دچار بدحالی شدید شده بود با تشخیص پزشک متخصص طب اورژانس به منظور انجام فوریت‌های پزشکی با بالگرد این شرکت به بیمارستان جزیره کیش اعزام شد.
کد خبر : ۵۸۶۷۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، با اعلام وضعیت اضطراری یک فروند لنج صیادی در اطراف جزیره سیری در خصوص درد شدید یکی از خدمه آن و نیاز به دریافت خدمات درمانی و اورژانسی در ساعت 8 شب جمعه 24 آذر، مراحل اعزام کادر پزشکی و انتقال بیمار با هماهنگی واحدهای عملیات دریایی، امور مسافرت، HSE و نیروی انتظامی توسط آمبولانس به درمانگاه منطقه انجام شد.
پس از انجام مراحل پذیرش بستری موقت و ارائه خدمات اولیه پزشکی، پرستاری و دارویی، با معاینه صورت گرفته و تشخیص فتق اینگوئنال ناشی از درد حاد شکم از سوی پزشک متخصص طب اورژانس مستقر در درمانگاه و تاکید بر اعزام فوری بیمار، در نهایت با مساعدت کادر مدیریتی منطقه سیری، بیمار در ساعت ۱۰ شب توسط هلی‌کوپتر و به همراه پرستار به جزیره کیش اعزام شد.
در ادامه، امور بالینی، آزمایشگاهی و تشخیصی در بیمارستان انجام شد و بیمار در ساعت ۱۲ شب مورد عمل جراحی قرار گرفت که با پیگیری‌های بعدی خوشبختانه حال وی مساعد گزارش شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر