/
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

شهید گمنام دفاع مقدس مورد استقبال کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی بندرامام قرار گرفت

کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی بندرامام به همراه مدیرعامل شرکت در آئین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه‌‌ی ویژه اقتصادی پتروشیمی حضور یافتند.
کد خبر : ۵۸۷۳۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام، صبح سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ همزمان با آئین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس، مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید در مقابل شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار و سپس مدیران ارشد و کارکنان به همراه مدیرعامل در محل مراسم در سایت ۱ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حضور یافتند.
در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جمعی از مردم شهید پرور و کارکنان شاغل در صنایع پتروشیمی برگزار شد، پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع و در محل تعیین شده به خاک سپرده شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا و قدردانی از فداکاری های آنان است.
وی افزود: شهدای گمنام با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم راه و مسیر آنان را ادامه دهیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر