/
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

بيمارستان بانك ملي ايران برگزيده بخش خدماتي بيست‌ و چهارمين همايش ملي صنعت سبز

در بيست‌ و چهارمين همايش ملي صنعت سبز از ميان واحدهاي صنعتي ،معدني و خدماتي كل كشور، بيمارستان بانك ملي ايران در بخش خدماتي برگزيده و با اهداي تنديس سيمرغ و لوح از رياست بيمارستان ، تقدير شد.
کد خبر : ۵۸۷۴۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي بانك ملي ايران در اين همايش كه با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و دكتر حشمتي معاونت محيط زيست ، برگزيدگان در سه بخش صنعت،معدن و خدمات سبز از سراسر ايران در سالن همایش‌های شهدای محیط زیست برگزار شد از دكتر جمالي رياست بيمارستان بانك ملي ايران با اهداء لوح و تنديس تقدير به‌عمل آمد.

در این همایش دكتر حشمتي ضمن ارائه گزارشی درخصوص  عملكرد واحدهاي صنعتي، معدني و خدماتي طی سخنانی اظهار داشت: در دوراني كه تحريم هاي سخت باعث محدوديت شده با كمك مراکز دانش بنيان توانسته‌ايم برخي نيازهاي كشور در حوزه محيط زيست را مرتفع كنيم .
وی افزود: فرآیند انتخاب واحدهاي صنعتي، معدني و خدماتي براي اولين بار در سال 1376 و در حوزه صنعت آغاز شد و در سال 1384 واحدهاي خدماتي و در سال 1399 واحدهاي معدني در شاخص هاي فرايند انتخاب قرار گرفت . از بين 305 واحد (214 واحد صنعتي،81 واحد خدماتي و 10 واحد معدني) ،24 واحد صنعتي، 8 واحد خدماتي و 1 واحد معدني،  بیمارستان بانک ملی ایران موفق شد لوح صنعت سبز را دریافت نماید.
مديريت سبز مجموعه‌اي از اقدامات جامع و هدفمندي است که در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی برای استفاده بهینه از منابع و کاهش اثرات سوء بر منابع زیستی انجام مي گيرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر