/
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

صنعت حفاری، نماد خوداتکایی و اعتماد به توانمندی داخلی است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تأسیس شرکت ملی حفاری را نماد و شاخصی برجسته از خوداتکایی و اعتماد به توانمندی داخلی خواند و در چهل‌وچهارمین سالروز تأسیس این شرکت از تلاش‌های مستمر کارکنان قدردانی کرد.
کد خبر : ۵۸۷۵۹

به گزارش نبض نفت  به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پیام محسن خجسته‌مهر به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران آمده است:
«یکم دی‌ماه، چهل‌وچهارمین سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران را به‌عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه و عضوی از خانواده بزرگ شرکت ملی نفت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و مایلم در این روز فرخنده که نماد و شاخصی برجسته از خوداتکایی و اعتماد به توانمندی داخلی است مراتب قدردانی خود را از همه سختکوشان صنعت حفاری که در کمال صداقت و خالصانه برای تحقق اهداف و برنامه‌های ترسیم‌شده صنعت نفت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، ابراز کنم.
شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از سرمایه انسانی متخصص، ماهر و باتجربه توانست همسو با برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در حوزه اکتشاف، توسعه میدان‌ها و حفظ و نگهداشت تولید نقش کلیدی و ارزشمند خود را ایفا کند.
خـدا را شـاکرم که با لطف و عنایت خود موجب شد به‌رغم وجود شرایط دشوار ناشی از محدودیت‌های اقتصادی بتوانیم با همت مضاعف مجموعه کارکنان صنعت نفت در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته در عرصه خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز سربلند و موفق باشیم.
در خاتمه جا دارد تا از زحمات و تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی کارکنان خدوم شرکت ملی حفاری ایران قدردانی و آرزو کنم در سایه توجهات پروردگار و با همدلی و همراهی در مسیر رشد و بالندگی ایران عزیز گام برداریم.»

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر