/
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
عباس نجاتی کارشناس واحد مهندسی ساخت داخل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند در گفتگو با نبض نفت:

پالایش نفت امام خمینی شازند به تولید داخلی و بار اول نگاه ویژه و ممتازی دارد

کارشناس واحد مهندسی ساخت داخل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند رویکرد این پالایشگاه را حمایت از شرکتهای دانش بنیان عنوان کرد و گفت به تولید داخلی و بار اول نگاه ویژه و ممتازی داریم.
..
کد خبر : ۵۸۸۳۵

عباس نجاتی کارشناس واحد مهندسی ساخت داخل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند در یک گفتگوی اختصاصی با نبض نفت به محاسن رویداد پتروتک اشاره کرد و گفت: با اینکه نمایشگاه پتروتک یک نمایشگاه نوپا به شمار می‎رود و دومین دوره خود را تجربه کرد اما یک بستر مناسب را برای ارتباط شرکت‌های دانش بنیان با واحدهای بالادستی صنعت نفت فراهم کرده است. رویدادهایی که در این نمایشگاه شکل گرفت بسیار حائز اهمیت بود چرا که بسیاری از مدیران بالادستی صنعت نفت در آن حضور پیدا کردند.

نجاتی جایگاه شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند را در اقتصاد کشور به ویژه تولید سوخت بسیار مهم دانست و گفت: شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند با ظرفیت بیش از 250 هزار بشکه و 16 میلیون لیتر تولید بنزین به صورت روزانه یکی از مجموعه‎های حیاتی کشور به شمار می‎رود.

این کارشناس واحد مهندسی ساخت داخل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند در مورد رویکرد این پالایشگاه نسبت به تولید داخلی گفت: شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند از سال‌های گذشته به تولیدات بار اول نگاه ویژه و ممتازی داشته است. ما در حال ایجاد اولین واحد کک سوزنی در کشور هستیم و لایسنس‌های آن توسط پژوهشگاه صنعت نفت تهیه شده است...

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر