/
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

دفترچه آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول منتشر شد

شرکت پلیمر آریاساسول برای استخدام کارآموزی در رشته‌های مختلف اقدام به برگزاری آزمون می‌کند.
کد خبر : ۵۸۸۸۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، دفترچه آزمون استخدامی کارآموزی به‌منظور جذب نیروی بومی (استان بوشهر و شهرستان‌های پارسیان، مهر و لامرد) در شرکت به آدرس اینترنتی ASPC.iran-azmoon.ir منتشر شد.
شرکت پلیمر آریاساسول برای جذب نیروهای بومی به شیوه کارآموزی مطابق با مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تأمین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران، اقدام به برگزاری آزمون به صورت کتبی (عمومی و تخصصی) می‌نماید.
گروههای شغلی مورد نیاز در این دوره آزمون استخدامی شامل رشته‌های مهندس برق، مهندس مکانیک، مهندس فرایند، مهندس ابزار دقیق، مهندسی ایمنی، کارشناس آزمایشگاه، اپراتور بهره‌بردار و آتش‌نشان می‌باشد.
این فرایند جذب و استخدام در دو مرحله برگزار می شود، در مرحله نخست شرکت کنندگان از طریق آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) مورد سنجش قرار می گیرند و براساس نتایج این مرحله، حداقل سه برابر ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز، به مرحله بعد جهت انجام مصاحبه تخصصی- رفتاری دعوت خواهند شد، و پس از انجام مصاحبه تخصصی- رفتاری، متناسب با ظرفیت مورد نیاز، افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند، برای انجام سایر مراحل اداری دعوت  به همکاری خواهند شد. 
لازم به ذکر است داوطلبان گروه شغلی آتش‌نشان علاوه بر موارد بالا باید بر اساس شاخص‌های استاندارد این شغل، برای آمادگی جسمانی نیز ارزیابی شوند.
داوطلبان می‌بایست نهایتاً تا دوازدهم دی ماه 1402، با مراجعه به وب‌سایت آزمون به نشانی ASPC.iran-azmoon.ir برای دریافت دفترچه و آگاهی از شرایط کامل شرکت در آزمون ، نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام کنند.
کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 8 روز 18 دی ماه در سایت آزمون به نشانی ASPC.iran-azmoon.ir قابل دریافت خواهد بود و آزمون در تاریخ 21 یا 22 دی ماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است محل دقیق برگزاری آزمون، هرگونه تغییر در زمان‌بندی و سایر اطلاع‌رسانی‌ها از طریق وبسایت ثبت‌نام منتشر می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر