/
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت روز ملّی صنعت پتروشیمی

کد خبر : ۵۸۹۰۳

نبض نفت -بسمه تعالی
همکاران، فعالان صنعت پتروشیمی و دغدغه‌مندان محترم
صنعت پتروشیمی به‌عنوان افتخار ایران زمین در مسیر قله پر پیچ و خم توسعه، شتابی بی‌بدیل گرفته که بی‌شک مرهون تلاش‌، هم‌افزایی و ایثار همه شما گرامیان است. صنعتی که اکنون می‌توان به جرأت آن را عامل چرخش چرخ اقتصاد این مرز و بوم  دانست. مقاومت که سرلوحه زندگی ما ایرانیان از زمان انقلاب اسلامی بوده، در تلاطم طوفان‌های بداخلاقی غرب و اعمال تحریم‌های یک‌سویه در صنعت پتروشیمی به موفقیت و سرافرازی همگی ما منجر شده است.
موفقیتی که می‌توان به آن بالید و برای تداوم آن با غیرت و اطمینان گام برداشت. صنعتی که نگاه به هرگوشه آن کوهی از افتخارات و ایثارگری‌ها را به رخ می‌کشد و شانه به شانه پیشرفته‌ترین کشورها پیش می‌رود و گاهی به فراخور امکانات و شرایط، حتی از دیگر رقبای قدر خود پیش افتاده است. 
پیشگامی در صادرات غیرنفتی کشور و تأمین عمده ارز مورد نیاز کشور مهر تأییدی بر این کارنامه درخشان است. توسعه و تولید گریدهای حیاتی، استراتژیک و خاص محصولات که کشور را از دست درازی برای آن‌ها بی‌نیاز کرده، برگ زرین دیگری است که حاصل تلاش شما بزرگوران است.
تعامل دوسویه صنعتگران، سیاست‌گذاران و دانشگاهیان در این عرصه مثال بی نقصی برای الگو گیری و بهره‌گیری در سایر صنایع در مسیر رشد و توسعه است.
اما همه ما باید در نظر داشته باشیم که صنعت پتروشیمی هنوز در ابتدای مسیر است. با درک اهمیت جایگاه این صنعت در اقتصاد کشور و آینده صنایع جهان در می‌یابیم که برای تکمیل زنجیره ارزش و صنایع تکمیلی، باید تلاشی مضاعف بکار گیریم، تلاشی همتراز با همت سال‌های دور که بالندگی صنعت امروز را رقم زد.
اکنون در سالگرد روز پتروشیمی ضمن تبریک به تمامی دغدغه‌مندان به‌ویژه همکاران متعهد خودم در شرکت پلیمر آریاساسول، از همه شما عزیزان تقاضا دارم برای رشد و تداوم پیشگامی این صنعت، دست یکدیگر را به گرمی بفشاریم و با عزمی راسخ به‌سمت قله‌های افتخار گام بر داریم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر