/
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س)

کد خبر : ۵۹۰۰۵

بسم الله الرحمن الرحیم
انّا أعْطیْناک الْکوْثر، فصلّ لربّک وانْحرْ، إنّ شانئک هو الأبْتر
 
دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) شجره طیبه‌ای است که برکت وجودش، سرچشمه دل‌ شیفته مؤمنانی است که در نظام هستی در پی آب حیات می‌گردند. وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه شگفت طهارت، تقوی و معنویت در پیشگاه ذات اقدس الهی و ائمه‌ معصومین(ع) از عظمت و منزلتی بی‌بدیل برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای نوع بشر به ‌ویژه زنان مسلمان و یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.
 
زنان نقشی مهم و تعیین‌کننده در اداره امور خانواده و جامعه دارند. پرورش‌یافتگان در دامان مهر مادران نیکوسرشت، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ، نیروی کار و زمینه‌های تعالی و رشد کشور را می‌سازند و این نقش، بی‌بدیل و ممتاز است؛ در این میان زنان شاغل به دلیل ایفای همزمان دو نقش شریف و شگرف، یکی در کاشانه و دیگری در محیط کار، شایسته تحسین و قدردانی مضاعف هستند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن، میلاد باسعادت ریحانه نبوی، صدیقه کبری حضرت فاطمه الزهرا(س) اسوه ی مهر و عطوفت وایمان وروز زن و زادروز ولادت سلاله پاکشان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به فرزند برومند زهرای مرضیه(س) امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، ملت عزیز ایران به ویژه بانوان همکار و همسرانِ کارکنان گرامی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، که در راستای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ما را یاری می‌نمایند؛ کمال تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال، سلامتی توام با شادی و نیک روزی برایشان ، مسئلت می نمایم.
 
علیرضا دانشی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر