/
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی؛

آتش‌سوزی بندر صیادی سلخ با همکاری کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی منطقه قشم مهار شد

همکاران واحد ایمنی و آتش‌نشانی منطقه قشم در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، با حضور به موقع خود موفق به مهار آتش‌سوزی گسترده بندر صیادی سلخ شدند.
کد خبر : ۵۹۰۵۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در ساعت 15 روز شنبه 16 دی پس از اعلام دفتر مدیر منطقه عملیاتی قشم مبنی بر آتش‌سوزی وسیع در اسکله صیادی روستای سلخ به عنوان یکی از بزرگترین اسکله‌های صیادی استان هرمزگان. تیم آتش‌نشانی منطقه عملیاتی قشم متشکل از سه آتش‌نشان، یک راننده و سرپرست ایستگاه آتش‌نشانی و افسر ارشد ایمنی با خودروی بنز شماره 2 آتش‌نشانی و خودرو پیشرو در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت فلات قاره ایران، به محل اعزام شدند.
در زمان رسیدن تیم عملیاتی به محل حادثه به علت حجم آتش بسیار زیاد حدود 13 فروند لنج صیادی و چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت دچار آتش‌سوزی شده بودند و در صورت سرایت آتش از محل پهلوگیری به محیط اسکله صیادی، از جمله پمپ سوخت‌رسانی شناورها حجم فاجعه چند برابر می‌شد. تیم عملیاتی آتش‌نشانی منطقه قشم پس از حدود 5 ساعت عملیات مانیتورینگ و هوز‌کشی با آب و فوم به همراه تیم‌های دیگر عملیاتی که بعدا به محل حادثه اعزام شده بودند موفق به کنترل شرایط و جلوگیری از بروز صدمات جانی و مالی شدند.
نفرات حاضر در عملیات شامل علی بروشان راننده آتش‌نشان، علی‌اصغر کاوه، آرمین منوچهری، ایوب لشکری (آتش‌نشان) عبدالرحمان ایمانی سرپرست تیم عملیاتی‌، مهرداد انصاری‌پور افسر ارشد ایمنی و عبدالرحمن ایمانی راننده خودرو پشتیبانی بودند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر