/
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
به‌منظور کاهش آمار ورودی‌ها به هیئت رسیدگی به تخلفات انجام می‌شود

لزوم اجرای کارکردهای تدوین‌شده و نگاه عدالت‌مندانه در تدوین مقررات وزارت نفت

معاون وزیر نفت در امور توسعه و مدیریت منابع انسانی اظهار کرد: نگاه عدالت‌مندانه در تدوین مقررات بسیار حائز اهمیت است و لازمه کاهش آمار ورودی‌ها به هیئت رسیدگی به تخلفات، ورود نیروهای شایسته و خدمتگزار و عمل به کارکردهای تدوین‌شده در ساختار صنعت نفت است.
کد خبر : ۵۹۱۲۱

 نبض نفت - مهدی علی‌مددی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۰ دی‌ماه) در گردهمایی اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری که با حضور مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، محمد سرشار، رئیس گروه نظارت و بازرسی دبیرخانه هیئت عالی نظارت و فردین رضایی، رئیس آموزش هیئت عالی نظارت در سالن شهید رجایی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: ایشان اعتقاد داشت «در دل تهدیدها فرصت‌هایی است که در دل فرصت‌ها نیست» و این نکته‌ بسیار مدیریتی و کلیدی است.
وی با اشاره به بحث بررسی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات بیان کرد: صنعت نفت مسئولیت سنگینی به‌عهده دارد و این ثروت ملی باید زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد و اگر کارکردهای منابع انسانی به‌درستی انجام شود آمار ورودی به‌ هیئت‌های رسیدگی به تخلفات کاهش می‌یابد.
معاون وزیر نفت در امور توسعه و مدیریت منابع انسانی افزود: مناسب‌سازی کارکردها بنای کار صنعت نفت در دولت سیزدهم است و بخش‌های حراستی صنعت نفت باید در زمینه پیشگیری پیشگام باشند و بتوانند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند.
علی‌مددی با تأکید بر اینکه ورود نیروی انسانی باید به‌درستی انجام شود، گفت: پایداری این صنعت عظیم مدیون جان‌فشانی و ایثار و فداکاری کارکنان خدوم گذشته‌ است و امیدواریم همه مسئولان در عرصه صنعت نفت بتوانند امانتدارهای خوبی باشند.

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر