/
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
در‌ اولین روز از نمایشگاه نفت خوزستان؛

توافق نامه‏ همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت سروک آذر امضا شد

توافق نامه میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر در اولین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نفت استان خوزستان به امضا رسید.
کد خبر : ۵۹۱۹۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، انجام پروژه‎های فنی/ تخصصی و تحقیقاتی در حوزه‎های بالادستی و پایین دستی نفت و گاز از مفاد این توافق نامه محسوب می‎شود.
عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه امضا این توافق نامه به سابقه دیرینه همکاری بین پژوهشگاه و شرکت سروک آذر اشاره کرد و افزود: پژوهشگاه صنعت نفت مجموعه بزرگی است که دارای امکانات گسترده‎ای در بخش‎های بالادست و پایین دست است و خوشبختانه سابقه همکاری بسیار خوبی از گذشته میان پژوهشگاه و شرکت سروک آذر در پروژه میدان آذر وجود دارد ؛ از این رو با اعتماد طرفین در موضوعات مختلفی نظیر بخش‎های درون چاهی و مسائل مربوط به طراح هایی که مرتبط با افزایش تولید است می‎توانیم در جهت گسترش این همکاری گام برداریم.
در ادامه حمیدرضا توسلی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر بیان کرد: قرار است با امضا این توافق نامه از امکانات پژوهشگاه در زمینه خواص سنگ و سیال و سرویس‎های درون چاهی استفاده کنیم.
شایان ذکر است نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان( نمایشگاه نفت اهواز) زمستان هر سال در اهواز برگزار می‎گردد که امسال چهاردهمین نمایشگاه فوق در روزهای 24 الی 27 دی ماه سال جاری از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر