/
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان آغاز به‌كار كرد

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز آغاز به‌کار کرد.
کد خبر : ۵۹۲۰۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان صبح امروز (یکشنبه، ۲۴ دی‌ماه) با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران،استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین و مدیران صنعت نفت در اهواز آغاز به‌کار کرد.
این نمایشگاه به میزبانی مشترک شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان با حضور بیش از ۲۸۱ شرکت داخلی از ۱۶ استان و بازدیدکنندگان ۶ کشور خارجی برگزار می گردد.
در این نمایشگاه که از ۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی اهواز اهواز دایر خواهد بود تازه‌ترین دستاوردهای ساخت داخل در حوزه تجهیزات صنعت نفت و حفاری معرفی و به بازدید عموم گذاشته خواهد شد.
گفتنی است طبق اعلام معاونت علمی، فناوری و دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، وزارت نفت با همکاری با بیش از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان ضمن تحقق بیشترین تعداد همکاری با مراکز دانش بنیان، رتبه نخست را میان دستگاه‌های اجرایی در ساخت بار اول از آن خود کرده است. همچنین در میان چهار شرکت اصلی وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران بیشترین اهتمام را برای ساخت بار اول داشته است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر