/
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
دانشی:

مناطق نفت خیز جنوب گمرك اختصاصی برای حمایت از صادرات راه اندازی می كند

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در تلاش هستیم تا یک گمرک اختصاصی در جنوب برای حوزه صنعت نفت راه اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم.
کد خبر : ۵۹۲۰۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب علیرضا دانشی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازندگان استان توان این را دارند که سهمی از بیکاری استان را حل کنند و لازمه آن این است که شرایط  برای صدور خدمات فنی و مهندسی در استان خوزستات تسهیل شود.
 
وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بحث کیفیت به کمک سازندگان خواهد آمد تا شاهد ارتقا کیفی تولیدات باشیم و از این رو بتوانیم بحث صادرات خدمات فنی و مهندسی و کالا را داشته باشیم که این مساله به حل مساله اشتغال استان کمک شایانی می کند.
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: افزایش سهم صادرات و خدمات فنی و مهندسی و کالا باید به صوت جدی در دستور کار مسولان استان قرار گیرد. در این زمینه بایا به صورت ویژه کاگروهی در استانداری خوزستان شکل بگیرد و مجوزاتی از کشور اخذ شود تا سازناگان بتوانند کالا و خدمات فنی و مهندسی خود را به راحتی صادر کنند.
 
دانشی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا یک گمرک اختصاصی در جنوب برای حوزه صنعت نفت راه اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: قوانین و مقرارتی که در این زمینه وجود دارد بازدارنده و مانع هستند و باید مسولان استان تلاش کنند تا با حل و فصل مشکلات و بهبود شرایط و قوانین زمینه را برای صادرات خدمات فنی و مهندسی فراهم کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر