/
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی مناطق عملیاتی انتقال گاز تقویت می‌‍شوند

مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران بر لزوم توسعه و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی و ارتقای تجهیزات مخابراتی برای تحقق انتقال پایدار گاز طبیعی تأکید کرد.
کد خبر : ۵۹۳۱۱

 نبض نفت -  محمدرضا نیک روش‌فرد در حاشیه نشست تفاهم‌نامه همکاری شرکت انتقال گاز و شرکت مخابرات ایران و در نشست با مدیر و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) منطقه ۸ عملیات با اشاره به نقش ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مخابرات به‌دنبال رضایتمندی بیشتر کارکنان بوده و این موضوع جز با روزآمد کردن و ارتقای تجهیزات و به کارگیری و آموزش نیروی متخصص و متعهد میسر نخواهد شد.
وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات بهره‌گیری از فناوری روز برای رسیدن به اهداف هر سازمان، یکی از مهمترین عوامل ارتقای بهره‌وری است، افزود: تأمین شبکه‌های مخابراتی و تلمتری در مسیرهای تاسیسات و ایستگاه‌های تقویت و تقلیل فشار گاز و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله بسیار مهم است و ضرورت دارد نقاط آسیب‌پذیر احتمالی شبکه در مسیرها را شناسایی و در این ارتباط بستر مناسب، ابزار و تجهیزات لازم را فراهم کرد تا سطح رضایتمندی مشتریان ارتقا یابد.
مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز هدف از برگزاری این نشست را همکاری با متخصصان برای ارزیابی تحولات سریع جهانی در حوزه مخابرات، اتخاذ سیاست‌های مناسب، ارائه راهکارهای موثر، ارتقای دانش و بهره‌مندی از تجربه‌های همدیگر در موضوعات مختلف اعلام کرد.
فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، ارتباطات و فناوری اطلاعات را کلید دستیابی به توسعه سازمانی دانست و گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان فناوری توانمندساز برای دستیابی به اهداف کلان سازمان نقش محوری ایفا می‌کند.
وی با تشریح شرایط و موقعیت جغرافیایی منطقه بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد و افزود: با توجه به کیفیت ارتباط و همکاری با مشتریان، ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی به ارتقای ارائه خدمات غیرحضوری و بالا بردن سطح همکاری با ذینفان کمک شایانی می‌کند.

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر