/
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه امضا موافقت‌نامه خدمات جانبی حفاری:

شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین شرکت حفاری خاورمیانه است

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر این شرکت بزرگ‌ترین شرکت حفاری در خاورمیانه به شمار می‌رود گفت ما ملی حفاری ایران را با 58 درصد بهره وری تحویل گرفتیم و به 63 درصد رساندهایم.
..
کد خبر : ۵۹۳۲۶

 به گزارش نبض نفت در این نشست دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری با اشاره به اینکه اصل ۴۴ در ذات خود اصل بسیار ارزشمندی است گفت: ۲۴ سال است که در یک تحریم داخلی هستیم به نام اصل ۴۴ که برای چابک سازی شرکت‌های بالا دست تعریف شده اما در زمان تحریم این اصل برای شرکت ملی حفاری ایران یک خودزنی به شمار می‌رود.

گلپایگانی افزود: در این دولت ما ۵۵ دکل تحویل گرفتیم و در حال حاضر ۶۳ دکل فعال حفاری داریم. شرکت ملی حفاری ایران را با ۵۸٪ بهره‌وری تحویل گرفتیم و در حال حاضر ۶۳٪ بهره‌وری داریم.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در ادامه اظهار داشت: برای رسیدن به هدف و شرایط مطلوب راهی بسیار سخت در پیش رو داریم که به اعتباراتی که باید به ما داده شود مرتبط می‎باشد. این شرکت با حرکت جهادی توانسته تا الان پویا باشد و در بخش خدمات جانبی بهترین متخصصان را داریم. گلپایگانی افزود؛ هیچ شرکتی در منطقه مثل شرکت ملی حفاری ایران توانایی‌های ما را ندارد بدین صورت که همزمان دکل داشته باشد و خدمات جانبی هم ارائه کند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر