/
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

نتایج اولیه آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول اعلام شد

نتایج اولیه آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول منتشر شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آزمون از طریق کد ملی و کد رهگیری نسبت به وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش خود در این مرحله مطلع شوند.
کد خبر : ۵۹۴۲۰

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، ضمن تبریک میلاد امام علی علیه السلام و روز پدر، اعلام می‌کند که نتایج اولیه آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول که پنجشنبه (۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲) برگزار شده بود، هم‌اکنون بر روی سایت آزمون به آدرس https://aspc.iran-azmoon.ir/ قابل دسترس است.
این آزمون با هدف جذب نیروهای بومی به شیوه کارآموزی مطابق با مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تأمین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شده بود.
پذیرفته شدگان اعلامی در این مرحله سه برابر ظرفیت اعلام شده هستند که پس از گذراندن مراحل مصاحبه‌های استخدامی حضوری و سایر مراحل فرآیند جذب، از آنها برای همکاری دعوت به عمل خواهد آمد.
تصمیم به برگزاری این آزمون، در راستای سیاست‌های حمایت‌گرایانه محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از اشتغال‌زایی در منطقه با استفاده از پتانسیل نیروهای توانمند بومی استان بوشهر و سه شهر لامرد، مهر و پارسیان و به‌منظور تأمین و تکمیل نیازمندی‌های نیروی انسانی در مشاغل مورد نیاز، اجرایی شد.
بر اساس اعلام شرکت پلیمر آریاساسول تمامی اطلاع‌رسانی‌ها از طریق سایت آزمون (https://aspc.iran-azmoon.ir/) انجام می‌شود و اطلاعات مغایر از منابع دیگر مورد تأیید آریاساسول نیست.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر