/
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی ثبات داشت و ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان قیمت خورد. قیمت طلا اما روند صعودی را در پیش گرفت.
کد خبر : ۵۹۵۴۵

 نبض نفت - بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و ثبات قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
آخرین نرخ اونس طلاهر اونس طلا، امروز به ۲,۰۳۹ (دو هزار و سی و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱ درصدی داشته است.
جدول قیمت 3 روز اخیر هر اونس طلاقیمت (دلار)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۲,۰۳۹-۲.۰۰-۰.۱08:04۲,۰۴۱-۵.۰۰-۰.۲۵روز قبل۲,۰۴۶۱۲۰.۵۸۲ روز پیش 
کلیک کنیدبا کباب پزهای دوگانه سوز مه پویا در همه جا کباب پز همراه شماست


قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز 
قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۸۹۵,۸۰۰ (دو میلیون و هشتصد و نود و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱۱ درصدی داشته است.
جدول قیمت 3 روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیارقیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۲,۸۹۵,۸۰۰۳,۲۰۰۰.۱۱10:03۲,۸۹۲,۶۰۰-۶۰,۰۰۰-۲.۰۸۲ روز پیش۲,۹۵۲,۶۰۰-۲۶,۴۰۰-۰.۹۳ روز پیش 
آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار 
همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۱۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۲,۵۴۴,۰۰۰ (دوازده میلیون و پانصد و چهل و چهار هزار) تومان معامله شد.
آخرین نرخ دلار مبادله ایقیمت دلار  مبادله ای در بازار داخلی هم ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان قیمت خورد.
آخرین نرخ یورو مبادله اییورو مبادله ای، امروز به ۴۶,۲۹۲ (چهل و شش هزار و دویست و نود و دو ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۶۴ درصدی داشته است.
آخرین نرخ سکه امامیقیمت سکه امامی به 33,300,000 (سی و سه میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، بدون تغییر است.
جدول قیمت 3 روز اخیر سکه امامیقیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۳۳,۳۰۰,۰۰۰۰۰10:03۳۳,۳۰۰,۰۰۰-۳۵۰,۰۰۰-۱.۰۶۲ روز پیش۳۳,۶۵۰,۰۰۰-۵۵۰,۰۰۰-۱.۶۴۳ روز پیش

 

 

 

 

منبع:اقتصادنیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر