/
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

به مناسبت عید بزرگ مبعث پیامبر اکرم (ص) انجام شد/عیادت مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس از بیماران در بیمارستان فوق تخصصی کودکان

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان از کادر درمان این مرکز درمانی تجلیل و از بیماران عیادت کردند.
کد خبر : ۵۹۶۸۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ به مناسبت عید مبعث پیامبر مهربانی، حضرت محمد (ص)، دکتر احمد هاشمی و دکتر اسحاق جعفری با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان، ضمن تبریک این عید بزرگ از کادر درمان این مرکز درمانی تجلیل و از کودکان بستری نیز عیادت کردند. گفتنی است بیمارستان فوق تخصصی کودکان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس ساخته و اهدا شد. دکتر احمد هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در حاشیه این برنامه گفت: توجه به مسئولیتهای اجتماعلی در چارچوب استراتژی های این شرکت تعریف شده است و بیمارستان فوق تخصصی ۱۱۲ تخت خوابی کودکان در چارچوب این استراتژی و با دقت نظر همکاران و مطابق با نیاز سنجی صورت گرفته، با هدف توسعه زیرساختهای درمانی استان هرمزگان پیگیری و اجرا شد. دکتر اسحاق جعفری رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز گفت: تعهد به خدمت و انجام مسئولیتهای اجتماعی توفیقی در راستای خدمت به جامعه است و ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان در راستای خدمت و کمک به مردم استان، با تلاش همکاران در پالایشگاه نفت بندرعباس در کمتر از دو سال ساخته و اهداء شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر