/
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

قرارداد ۳.۲ میلیون یورویی پتروشیمی بندر امام برای تأمین قطعات کمپرسورهای رفت‌وبرگشتی

برای تأمین مالی طرح‌های پتروشیمی: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و بانک ملت در ایران پتروکم تفاهم‌نامه امضا کردندپتروشیمی بندر امام برای تأمین قطعات کمپرسورهای رفت‌وبرگشتی قرارداد ۳.۲ میلیون یورویی با شرکت نیکا کمپرسور امضا کرد.
کد خبر : ۵۹۷۶۱

به گزارش نبض نفت به نقل از صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سپهدار انصاری‌نیک، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در حاشیه اولین روز از نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با ابوالفضل همتی علمداری، مدیرعامل نیکا کمپرسور برای تأمین قطعات ۱۲ کمپرسور رفت و برگشتی قرارداد امضا کرد.
علمداری در آیین امضای این تفاهم‌نامه به حضور ۲۱۰ پرسنل در شرکت نیکا کمپرسور اشاره کرد و گفت: این نخستین همکاری این شرکت با پتروشیمی بندر امام نیست و امیدواریم بتوانیم این پروژه را به‌درستی انجام دهیم.
وی از اعتماد شرکت پتروشیمی بندر امام به شرکت نیکا کمپرسور قدردانی کرد. نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌های و نمایشگاه‌های جزیره کیش دایر است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر