/
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
بازار سکه؛

چشمک تتر به بازار سکه/ ۲ مرز مهم برای قیمت سکه امروز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

قیمت سکه دیروز وارد کانال 33 میلیون تومان شد اما در نهایت با برگشت به کانال قبل، بر روی 32 میلیون و 900 هزار تومان قرارگرفت. تحلیلگران بازار می‌گویند در شرایط کنونی مرز ۳۳ میلیون تومان و ۳۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است.
کد خبر : ۵۹۸۲۵

 نبض نفت - طبق آنچه که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده قیمت سکه امامی در اولین روز هفته جاری مسیر صعود را دنبال کرد. این فلز گران‌بهای داخلی که هفته قبل در محدوده ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شده بود دیروز تا مرز ۳۳ میلیون تومان بالا رفت؛ اما در نهایت مرز یاد شده را از دست داد و با ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بسته شد.
البته قیمت طلای جهانی هم روز قبل افزایشی بود. قیمت اونس طلا دیروز در محدوده ۲۰۱۳ دلار به فروش رسید که نسبت به‌روز جمعه ۱۶ دلار افزایش را نشان می‌دهد.
همچنین قیمت تتر هم دیروز پشت مرز ۵۶ هزار تومان در نوسان بود و امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در زمان تدوین این گزارش به ۵۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. برخی از فعالان بازار می‌گویند اگر قیمت تتر در کانال ۵۶ هزار تومان تثبیت دهد می‌تواند تا میانه‌های این کانال نوسان کرده و این اتفاق می‌تواند نوسانات بازار سکه را تحت‌تأثیر قرار دهد.
تحلیلگران بازار می‌گویند در شرایط کنونی مرز ۳۳ میلیون تومان و ۳۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است. از سوی دیگر در مقابل اگر سکه مرز قیمتی ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست دهد احتمال برگشت تا نیمه کانال ۳۲ میلیون تومان وجود دارد.

 

 

منبع:اقتصادنیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر