/
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

بازدید جمعی از مسئولان دستگاه‌های نظارتی از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی خارگ

جمعی از مسئولان دستگاه‌های نظارتی از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی خارگ بازدید کردند.
کد خبر : ۵۹۸۹۹


به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این برنامه که دکتر علیرضا مهدی‌زاده مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت نیز حضور داشتند، بخش‌های مختلف تاسیسات منطقه عملیاتی خارگ مورد بازدید مسئولان دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت.
این گروه پس از حضور در منطقه عملیاتی خارگ با یک فروند بالگرد عازم سکوی فروزان شده و ضمن بازدید از این سکو، توضیحاتی در مورد فرآیند تولید نفت از این میدان مشترک توسط مدیر منطقه خارگ و رئیس سکو به آنان ارائه شد.
مسئولان دستگاه‌های نظارتی در ادامه از دکل حفاری مستقر در میدان و سکوی سرچاهی F18 میدان فروزان نیز بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های انجام شده در این زمینه قرار گرفتند.
بازدید از پایانه شناور خلیج‌فارس در منطقه عملیاتی بهرگان، بخش دیگری از برنامه این سفر بود که جانشین منطقه بهرگان و رئیس این پایانه توضیحات لازم در این زمینه را به بازدیدکنندگان ارائه کردند.
این گروه در ادامه وارد منطقه عملیاتی خارگ شده و از بخش‌های مختلف تاسیسات و کارخانجات موجود در خشکی بازدید به عمل آوردند که در این مرحله نیز توضیحات مورد نظر توسط مدیران و مسئولان شرکت نفت فلات قاره ایران داده شد.
برگزاری جلسه در منطقه خارگ و بررسی مسائل و مشکلات تولید نفت در دریا از دیگر برنامه‌های این بازدید فشرده بود.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر