/
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

افتتاح شعبه صرافی ملی در استان خوزستان

شعبه صرافی ملی ایران در استان خوزستان همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان خجسته سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در اهواز افتتاح شد.
کد خبر : ۵۹۹۶۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که به صورت وبیناری و همزمان در ۹ استان دیگر نیز برگزار شد، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، مدیرکل نظارت گمرکات استان، مدیر مالی شرکت فولاد خوزستان، خانواده شهیدان خضری، رئیس اداره امور شعب استان، معاونان اداره، رئیس شعبه ممتاز الف اهواز، روسای حوزه های مرکزی و شرق اهواز و تنی چند از مسئولان و کارشناسان ستادی و شعبه اهواز حضور داشتند.

در این مراسم اسماعیل یوسفی رئیس اداره امور شعب استان خوزستان با تبریک نیمه شعبان، افتتاح اولین شعبه صرافی ملی در استان را اتفاقی خوب در حوزه کسب و کار و برطرف کننده بخشی از مشکلات حوزه ارزی در استان خوزستان برشمرد.

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل صرافی ملی، هدف از ایجاد این صرافی توسط بانک ملی ایران را تعادل بازار ارز عنوان کرد و افزود:  ارتباط و مبادلات ارزی مناسب با کارگزاران معتبر داخلی و بین المللی توسط صرافی  به عنوان یک شرکت معتبر که سازوکار قانونی را طی کرده، یکی از فعالیت های مهم این شرکت است.
 یوسفی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از مدیران عالی بانک، با ابراز امیدواری از فضای به وجود آمده در حوزه ارزی، انجام این ماموریت جدید با توجه به وجود کارشناسان متخصص و با دانش در حوزه ارزی گفت: استان خوزستان یک قطب بزرگ اقتصادی و صنعتی در کشور است و افتتاح صرافی ملی در اهواز، اتفاقی کم نظیری بوده که می تواند کمک شایانی به بانک ملی ایران و دولت محترم، در حوزه ارزی و تکمیل فرآیند ارتباط با مشتریان و شرکت های داخلی و خارجی نماید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر