/
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
با پیگیری ویژه مدیرعامل نفت و گاز گچساران

به زودی استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران

با پیگیری های ویژه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به زودی اورژانس هوایی نفت در فرودگاه گچساران مستقر خواهد شد.
کد خبر : ۶۰۴۳۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به  ارتقای ارائه خدمات درمانی و حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت و مردم شریف گچساران و همجوار  در شرایط اورژانسی با تاکید بر استقرار اورژانس هوایی در گچساران خبر از راه‌اندازی اورژانس هوایی بام نفت ایران را داد.

وی ادامه داد: پراگندگی حوزه فعالیت این شرکت در گستره چهار استان جنوبی کشور موجب شده در صورت بروز اتفاقات، سوانح و حوادث دسترسی مصدومان به نزدیکترین مرکز درمانی با توجه به بعد مسافت در کمترین زمان امکان‌پذیر نباشد و این مهم یکی از مشکلات  خدمات‌رسانی به شمار می‌رفت.

کمالی خاطرنشان کرد: خدمات در شأن به مردم منطقه را وظیفه خود می دانیم و با پیگیری های انجام شده به زودی بیمارستان نفت نیز وارد سیستم خدمات رسانی خواهد شد .

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با افزایش پروازهای فرودگاه در تلاش هستیم که روزانه پروازها برقرار باشد چرا که اعتقاد راسخ داریم برای سرمایه گذاری در منطقه باید زیرساخت های آن تامین باشد که صنعت نفت در این زمینه در راستای مسولیت های اجتماعی کارهای خوبی را دست اقدام دارد .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر