/
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

جذب بیش از ۴۳ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با اجرای عملیات‌های گازرسانی انجام‌شده در سالی که گذشت، ۴۳ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز طبیعی جدید در گیلان جذب شد.
کد خبر : ۶۰۵۲۹

 نبض نفت - عیسی جمال نیکویی تصریح کرد: با جذب این تعداد مشترک در سال ۱۴۰۲، مجموع مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در گیلان به بیش از یک میلیون و ۲۶۶ هزار مشترک رسید.
وی با بیان اینکه این تعداد جذب مشترک گاز نسبت به سال پیش از آن حدود ۹ درصد رشد داشته است، افزود: با وجود تکمیل عملیات گازرسانی به شهرها و نزدیک‌شدن به پایان عملیات گازرسانی در روستاهای استان، این شرکت با برنامه‌ریزی مدون برای بهره‌مندی همه مشترکان در سراسر استان تلاش می‌کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه با اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای استان هم اکنون ۹۷.۴۵ درصد خانوارهای روستایی گیلان (در ۲ هزار و ۱۵۷ روستا) از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: پارسال ۳۷ روستا به جمع مناطق گازرسانی‌شده گیلان افزوده شد که این موضوع با تلاش همه کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز و همراهی شایسته نهادهای دست‌اندرکار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان میسر شده است.
جمال نیکویی در پایان از همه مشترکان و مصرف‌کنندگان به‌ویژه مشترکان جدید گاز درخواست کرد تا با رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، شرکت گاز را در زمینه ارائه خدمات مناسب‌تر یاری کنند.

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر