/
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
مدیرعامل شستان اعلام کرد:

بزرگترین عرضه اولیه بازار سرمایه کشور در دستان شستان/ عرضه سهام شرکت های تابعه شستان در سال جاری

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان گفت: با توجه به تخمین ها از ارزش گذاری شستان بزرگترین عرضه اولیه بازار سرمایه کشور توسط شستان رقم خواهد خورد.
کد خبر : ۶۰۵۶۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، داود عباسی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان با بیان اینکه شستان به عنوان یکی از بزرگان هلدینگ های چندرشته ای کشور سال ها است که خارج از بورس در حال فعالیت است، تشریح کرد: این در حالی است که اغلب هلدینگ های مشابه در بازار سرمایه فعال هستند و استفاده حداکثری از ابزارهای این بازار دارند.
 
وی افزود: سال 1401 سهام یکی از شرکت های تابعه شستان عرضه شده است و اکنون سهام آن در فرابورس در حال معامله است. همچنین سهام دو شرکت دیگر نیز در برنامه ی عرضه برای سال جاری قرار گرفته اند.
 
عباسی در ادامه به تغییر و تحول مدیریتی در شستان با هدف عرضه شستان در بازار سرمایه، اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های شرکت عرضه شستان در بازار سرمایه است که علاوه بر تامین منابع مالی عظیم برای پیشبرد پروژه ها به متنوع سازی سبد سرمایه گذاری شرکت شستان نیز کمک خواهد کرد. از طرفی می تواند منجر به شفافیت مالی و اعتبار در بازار به عنوان هلدینگ چندرشته ای مالی و دسترسی به انواع روش های مالی مبتنی بر بازار سرمایه از جمله امکان تاسیس صندوق ها، تامین سرمایه و چاپ اوراق به عنوان یک نهاد مالی را ایجاد نماید. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر