/
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان

یک جایگاه عرضه سوخت در شهر مریوان واقع در منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۶۰۷۰۷

 نبض نفت - جایگاه عرضه سوخت «ساحل» طی آیینی با حضور مدیران محلی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در شهر مریوان به بهره‌برداری رسید.
جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این باره گفت: این جایگاه یازدهمین جایگاه ناحیه مریوان است که در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث شده است.
وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله است.
مدیر منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشکر و قدردانی از همکاری مالکان مجاری عرضه و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی استان با این منطقه به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی ساخت این جایگاه اشاره و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس تازه‌ترین استانداردهای محیط زیستی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و همه مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.
نوکانی با اشاره به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه سوخت با ۸۶ نازل در ‌ناحیه مریوان افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب رسید.
اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در آیین بهره‌برداری این جایگاه از عملکرد و اقدام‌های پخش منطقه کردستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه تأمین سوخت نوروزی تشکر و قداردانی کرد.

 

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر