/
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷

نشست صمیمانه سرپرست مدیریت منابع انسانی با ائمه‌ جماعات مناطق نفتخیز جنوب

به همت اداره آموزش و معارف اسلامی نشست صمیمانه ائمه جماعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با سرپرست مدیریت منابع انسانی و روسای آموزش برگزار شد.
کد خبر : ۶۰۷۶۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این نشست که روز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) در سالن‌ جلسات فنی و تخصصی آموزش برگزار شد، بر اهمیت ترویج فرهنگ نمازخوانی در ادارات، تبلیغ دین و آموزه‌های قرآن کریم تاکید شد.
 
ابوالقاسم حبیبی پور در این دیدار، با اشاره به اهمیت برپایی نماز در سازمان، بیان داشت: فرهنگ حضور در مساجد و نمازخانه‌ها و اقامه نماز جماعت در اول وقت، می بایست در بین کارکنان عمومی شود.
 
وی افزود: به منظور ترغیب و تشویق هرچه بیشتر کارکنان به آموزه‌های اخلاقی و دینی، لازم است فعالیت‌های فرهنگی و معنوی بیشتری انجام شود و تولید محتواهای فاخر آموزشی، دینی و مذهبی همواره مدنظر قرار گیرد.
 
حبیبی پور  با توجه به تلاش دشمن برای تضعیف ارزشهای اخلاقی، نقش ائمه جماعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را بسیار مهم  برشمرد و اظهار داشت: این ظرفیت در مناطق نفتخیز وجود دارد که با دعوت از علما، روحانیون، اساتید و نخبگان بزرگ کشور و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، در راستای ارتقای کیفیت و سطح دانش ائمه جماعات‌ قدم برداریم.
 
سرپرست مدیریت منابع انسانی در پایان با اشاره به حمایت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انجام هر گونه اقدامی در جهت حضور گسترده کارکنان در صفوف نماز جماعت، گفت: ائمه جماعات نقش مهمی در هدایت معنوی کارکنان و برقراری ارتباط صمیمانه با آنها دارند و ضرورت دارد دغدغه های آنان به طور ویژه مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
 
در این نشست برخی از ائمه جماعات ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، با بیان مشکلات، چالش‌ها و ارائه راهکارهای مختلف در راستای ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی‌ در ادارات، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر