/
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

چهارمین همایش تولید پایدار گاز آغاز به کار کرد

چهارمین همایش تولید پایدار گاز به میزبانی مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در محل سالن برگزاری همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۶۴۲۳

نبض نفت - همایش تولید پایدار گاز امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) با هدف معرفی فناوری‌های نوین کاربردی و نظام جدید مدیریتی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل بهترین تجربه‌ها و یافته‌ها در عملیات پالایش گاز و ارتقای سطح علمی مدیران، کارشناسان و محققان شرکت‌های پالایش گاز و با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز، مدیران ارشد و میانی وزارت نفت و شرکت‌های تابع، شرکت ملی گاز و شرکت‌های تابع، مدیران عامل و کارکنان رده‌های مختلف شرکت‌های پالایش گاز و ارائه‌دهندگان مقالات منتخب، آغاز به کار کرد.

محورهای این همایش در ۹ بخش؛ منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، راهبرد و تعالی، مسئولیت‌های اجتماعی، مدیریت راهبری عملیات، مدیریت دارایی‌های فیزیکی، مدیریت انرژی و کربن، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و فناوری اطلاعات و ارتباطات برنامه‌ریزی شده است.

در این همایش از مجموع بیش از ۷۰۰ مقاله دریافتی، تعداد ۶۱ مقاله به صورت شفاهی و تعداد ۷۱ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود. ارائه و بررسی چالش‌های فراروی زنجیره تولید گاز، ایجاد فضای رقابتی بین پالایشگاه‌های گاز با رویکرد ارتقای کیفی و کمی محصولات، هم‌افزایی علمی و عملیاتی پیشتازان صنعت پالایش گاز کشور، نمایش آثار فعالیت‌های شرکت‌ها در حوزه‌های زیست‌محیطی، اقتصادی، اجتماعی و...، بالابردن سطح اعتماد، رواج فرهنگ بهینه‌کاوی، مدیریت دانش و شفافیت عملکرد از دیگر اهداف این همایش است.

شایان ذکر است که پس از فراخوان و دریافت مقالات ارسالی، آثار از سوی استادان دانشگاه و صاحب‌نظران صنعت پالایش گاز، داوری و مقالات برتر انتخاب شدند. بخشی از مقالات بر اساس حوزه‌های مختلف عملکردی به‌صورت شفاهی در نشست‌های تخصصی متعدد و دیگر مقاله‌های برتر در قالب پوستر به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

منبع: شانا

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر