/
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

بیان کاستی ها نباید رضایت مردم را مخدوش کند

وزیر نیرو تاکید کرد: شیوه بیان کاستی ها و معایب جامعه نباید در روحیه و احساس رضایت مردم اثر منفی بگذارد.
کد خبر : ۶۷۳۸

نبض نفت - رضا اردکانیان که روز یکشنبه همراه با رئیس جمهوری به خراسان رضوی سفر کرده است در نشست شورای اداری شهرستان کلات در شهر زاوین گفت: مسئولان امور مردم را از صبح تا شب پیگیری می کنند به طوری که کارهای زیادی انجام شده است اما با این وجود 100 برابر کارها و خدمات انتظار و توقع در مردم به وجود آمده به طوری که در جامعه احساس رضایتمندی دیده نمی شود.

وی ادامه داد: نباید وضع کشور در دهه های گذشته را فراموش کرد، آن سال ها با وضعیت کنونی قابل مقایسه نیست، اکنون کشور در مقایسه با دیگر کشورهای جهان و منطقه وضع بهتری دارد البته اینها حق مردم است و ملت ایران مستحق بیشتر از این نیز است.

وزیر نیرو گفت: متناسب با تلاش ها و خدمات، در زمینه افزایش رضایتمندی مردم شیوه های مناسبی به کار نرفته و در این خصوص مقداری جای سئوال است که باید در شیوه پیگیری ها و طرح مسائل ما در برخورد با افکار عمومی اقدام شود.

اردکانیان اظهار کرد: جوانان امروز حتی بیشتر از دوران جوانی ما در معرض بمباران در زمینه کمبودها و مسایل هستند، نوجوانان و جوانان باید روحیاتی از جنس کوه داشته باشند و در مقابله با افکاری که از بنده مسئول می شنوند روحیه خود را نبازند و به کشور خود عشق بورزند.

وزیر نیرو ادامه داد: بیش از پیش در کشور به کارگزاران آینده نگر نیاز داریم که تصمیم های شان منطبق بر نیازهای آینده باشد و خوشبختانه امروز بیشتر نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی همین گونه هستند.

اردکانیان در ادامه به توانمندی های کلات اشاره و بیان کرد: مرزی بودن این شهرستان امتیاز مثبت و روشنی است.

وی گفت: جمهوری اسلامی مردمان خود را در مرزها با حالتی از نشاط حفظ کرده و سعی می کند کمبودهای آنان را در کوتاه مدت رفع کند که این موضوع برای منطقه کلات بسیار با اهمیت است.

وزیر نیرو گفت: گوناگونی قومی، حضور نمایندگان اقوام مختلف، جاذبه های گردشگری و تنوع زیستی از ویژگی های بارز منطقه کلات است که باید به رخ دیگران کشیده شود.

وزیر نیرو در ابتدای ورود به شهر زاوین با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهیدان دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

رئیس جمهوری و شماری از وزرا و مقام های دولت دوازدهم صبح یکشنبه برای انجام سفری دو روزه راهی استان خراسان رضوی شدند.

مرکز شهرستان 38 هزار نفری کلات در فاصله 155 کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.

کلات مرکب از 2 بخش مرکزی و زاوین 68 روستا دارد.

شهر زاوین با کلات 45 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر