/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
مسئول غرفه موزه و اسناد صنعت نفت کشور:

موزه و اسناد صنعت نفت ایران، هویت 110 ساله این صنعت را نشان می دهد

مسئول غرفه مدیریت موزه واسناد صنعت نفت کشور این موزه را نشان دهنده هویت 110 ساله این صنعت بیان کرد و ادامه داد: موزه اسناد و صنعت نفت ایران تلاش دارد تا با مرمت، بازیابی و نمایش اشیاء و تجهیزات به جای مانده از صنعت 110 ساله نفت و گاز کشور، در حفظ این میراث و انتقال آن به نسل های آینده بکوشد.
کد خبر : ۶۸۴۱
موزه و اسناد صنعت نفت ایران، هویت 110 ساله این صنعت را نشان می دهدموزه و اسناد صنعت نفت ایران، هویت 110 ساله این صنعت را نشان می دهد

نبض نفت- ابراهیم رنجبر درحاشیه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت به خبرنگار نبض نفت گفت: غرفه موزه نفت کشور بعد از دو سال وقفه برای دومین بار در این نمایشگاه حضور دارد که این غرفه نسبت به سایر غرفه ها یک تفاوت اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه غرفه موزه نفت جنبه اقتصادی، تجاری و بازرگانی ندارد، افزود: این غرفه بیشتر جنبه فرهنگی دارد و چیزی برای فروش، تجارت و قراردادهای اقتصادی ندارد.

مسئول غرفه مدیریت موزه و اسناد صنعت نفت کشور، هدف از حضور در این نمایشگاه را آشنایی مخاطبان خاص و عام با موزه های صنعت نفت برشمرد و ادامه داد: هدف اصلی ما آشنایی دو گروه از مخاطبان با موزه های صنعت نفت است که گروه اول ، مختصصان حوزه نفت و شرکت های وابسته ومرتبط با صنعت نفت و گروه دوم عموم مردم هستند.

رنجبر، موزه واسناد صنعت نفت را نشان دهنده هویت 110 ساله این صنعت بیان کرد و ادامه داد: موزه اسناد و صنعت نفت ایران تلاش دارد تا با مرمت، بازیابی و نمایش اشیاء و تجهیزات به جای مانده از صنعت 110 ساله نفت و گاز کشور، در حفظ این میراث و انتقال آن به نسل های آینده بکوشد

وی در پایان به استقبال متخصصان حوزه نفت و گاز از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت:علاوه براستقبال خوب متخصصان صنعت نفت ازاین نمایشگاه عموم مردم نیز از نمایشگاه بیست و سوم استقبال خوبی کردند.

تهیه و تولید: معصومه رحمانی

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر