/
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

دیدگاه شرکت های خارجی نسبت به نمایشگاه بیست و سوم تهران

حضور شرکتهای خارجی میهمان دربیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز و پترو شیمی از 36 کشور جهان از جلوه های دیگر نمایشگاه بود،مدعویین خارجی در گفتگو با نبض نفت درباره اهمیت نمایشگاه نفت تهران می گویند
کد خبر : ۶۹۳۲
دیدگاه شرکت های خارجی نسبت به نمایشگاه بیست و سوم تهراندیدگاه شرکت های خارجی نسبت به نمایشگاه بیست و سوم تهران

شرکت نفتی آلمانی:علاقمند حضور بیشتر در بازار صنعت ایران هستیم

مدیر عامل شرکت SIGAS کشور آلمان به بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی ایران اشاره کرد و گفت: برای پنجمین بار است که در نمایشگاه های نفت و گاز ایران شرکت می کنیم و علاقمند حضور بیشتر در بازار صنعت این کشور هستیم.
"ماتیاس رول" در حاشیه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در تهران با بیان اینکه نمایشگاه بیست و سوم نسبت به دوره های قبلی آن بزرگتر و مطرح تر شده است، ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آمد که از این استقبال به وجد آمده است.
وی، هدف از حضور در این نمایشگاه را معرفی محصولات
SIGAS بیان کرد و افزود: محصولات این شرکت ضد خوردگی است که در صدد هستیم بیشتر از گذشته آن را به بازار ایران معرفی کنیم.

شرکت نفتی ایتالیا: ایران بازار بزرگی برای ما دارد

مدیر یک شرکت نفتی ایتالیایی در نمایشگاه نفت تهران گفت: بازار ایران بازار بزرگی است که روز به روز توسعه آن بیشتر می شود و پروژه های بزرگی در آن اجرا می شود. بنابراین بازار بزرگی برای ما است که در آن فعالیت کنیم.
ماریو سبا افزود: ایران
بازار خوبی دارد و تحریم هایی که آمریکا گذاشته است مخالف قوانین ایتالیا است. ما تا جایی که ممکن باشد با ایران کار می کنیم و مشکلی نداریم.
این مدیر نفتی ایتالیایی گفت: ایران
منابع نفت خیلی زیادی داره و می تواند بیشتر سرمایه گذاری کند و زمینه زیادی برای توسعه صنعت در نفت و گاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: از
لحاظ فرهنگی ایرانی ها انسان های خونگرم و خوبی هستند و کار کردن با آن ها خوب است و در خیلی از کارها کمک می کنند مخصوصا ایرانی های موزیک های ایتالیایی را خیلی دوست دارند و هرجا که رفتم موزیک را شنیده ام و خیلی مایل هستیم که با ایران کار کنیم.

شرکت نفتی کشور چک:ثبات نرخ ارز می تواند زمینه سرمایه گذاری خارجی را در ایران فراهم کند

مدیر عامل شرکت TENEO کشور چک با بیان اینکه دومین باراست در نمایشگاه بین المللی در ایران شرکت می کند، گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل بالای کشور ایران علاقه مند هستیم در این کشور سرمایه گذاری و کار کنیم.
"یاروسلاو یاکوب" در حاشیه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه بیشترین حجم مراودت اقتصادی را با کشور آمریکا دارند، تصریح کرد: با مقایسه مهندسان ایرانی و آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که مهندسان ایرانی از دانش عمومی، هوش و تخصص زیادی برخوردار هستند در حالی که مهندسان آمریکایی از هوش پایین برخوردار و به کار علاقه ای ندارند.
وی تاکید کرد: نرخ ارز، سیاسیت ها و ارتباطات بین المللی دولت جمهوری اسلامی می تواند زمینه رابرای سرمایه گذاری خارجی فراهم کند.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر