/
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

تنش و درگیری شدید لفظی بین یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس

عصر روز گذشته لابی مجلس شورای اسلامی شاهد درگیری شدید لفظی بین یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس با یکی از مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس بود.
کد خبر : ۷۵۲۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض نفت یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته حدود ساعت 16 به مدت 20 دقیقه با یکی از مدیران هلدینگ خلیج فارس که به صورت تلفنی در حال گفتگو بودند دچار درگیری لفظی شدید شد و موضوع آنقدر جدی ادامه یافت تا پای زنگنه نیز به میان آمد. به طوری که در اظهارات انتقادات تندی به مدیریت وزیر نفت مطرح شد. این اتفاقات در شرایطی رخ داد که چند مهمان و چند نماینده دیگر نیز در لابی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند  و رد و بدل شدن برخی الفاظ تند بین نماینده و طرف مقابل توجه حاضرین را به خود جلب کرد. بدنبال آن نمایندگان حاضر در لابی سعی در کنترل نماینده مذکور داشتند اما خشم و عصبانیت شدید وی مانع میانجیگری ها بود.

به نظر می رسد رخداد روز اخیر نشان از آن دارد که  تعامل مناسبی بین اعضای کمیسیون انرژی مجلس و مجموعه وزارت نفت حداقل در روزهای اخیر وجود ندارد. آنچنانکه صحبت های آقای خادمی و بیانیه وزارت نفت علیه وی را می توان دلیل دیگر این مدعا دانست.
این رخداد های ناخوش آیند درحالی واقع می شود که رهبر معظم انقلاب با تاکید برحساسیت مقطع تاریخی انقلاب وحدت و همدلی هر چه  بیشتر مسئولان را خواستار شده اند.

پایگاه خبری نبض نفت آمادگی دارد در صورت تمایل هر دو طرف جزئیات خبر را منتشر کند.

 

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر