/
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

چگونگی فروش نفت ایران پس از خروج آمریکا از برجام

چگونگی فروش نفت ایران و جایگزین کردن خریداران جدید پس از خروج آمریکا از برجام در جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نفت بررسی شد.
کد خبر : ۷۶۱۸

نبض نفت - فریدون حسنوند، در تشریح نشست عصر دیروز (سه‌شنبه، هشتم خردادماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسللامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد، گفت: با توجه به خروج آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و اعلام تحریم‌های جدید علیه کشور، به نوعی هدف تحریم‌های آمریکا نفت ایران و موضوع‌های مرتبط با آن است که کمیسیون انرژی از روزهای پیش از خروج آمریکا از برجام و پس از آن نشست‌های متعددی پیرامون این موضوع برگزار کرده است.

وی با بیان این‌که وزیر نفت در این نشست پیش‌بینی‌های لازم را در حوزه تحریم و تقابل با آن برای اعضای کمیسیون انرژی تشریح کرد، افزود: هدف آمریکا از تحریم‌ها، مقابله با نظام و فشار به مردم است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر از چندگاهی موضوع تحریم چند شرکت و چند فرد مطرح می‌شود که این در واقع یک جنگ روانی برای مرعوب کردن مردم است.

حسنوند ادامه داد: بحث فروش نفت و جایگزین کردن خریداران جدید، یکی دیگر از موضوع‌های مورد بحث در جلسه کمیسیون انرژی بود که در این باره تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

منبع: شانا

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر