/
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

بیلبوردهای شهری به کمک اصلاح الگوی مصرف آب و برق می‌آیند

تفاهم‌نامه ای با محوریت اصلاح الگوی مصرف بین مرکز روابط عمومی وزارت نیرو و مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تهران به امضا رسید تا حتی بیلبوردهای شهری نیز به کمک اصلاح الگوی مصرف بیایند.
کد خبر : ۷۶۵۲

به گزارش نبض نفت از وزارت نیرو، باز هم تابستان از راه می رسد و ضرورت اصلاح الگوی مصرف و حرکت از بد مصرفی به سمت مصرف بهینه، بیش از دیگر اوقات سال نمود پیدا کرده است.

این هفته، تفاهم‌نامه ای با محوریت اصلاح الگوی مصرف بین مرکز روابط عمومی وزارت نیرو و مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تهران به امضا رسید تا حتی بیلبوردهای شهری نیز به کمک اصلاح الگوی مصرف بیایند.

طبق اعلام وزارت نیرو، به‌منظور گسترش همکاری، تبادل تجربیات آموزشی پژوهشی و ارتقای آگاهی‌های عمومی در بخش زیست شهری، تفاهم‌نامه‌‌ای بین مرکز روابط عمومی وزارت نیرو و مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منعقد شد.

ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از ظرفیت ها و توان آموزشی و پژوهشی دو طرف در زمینه های آب، فاضلاب، برق و انرژی های تجدیدپذیر، ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک در حوزه محورهای تفاهم نامه و برنامه ریزی و اجرای طرح‌های مشترک در زمینه فرهنگ سازی و اصلاح رفتار و الگوی مصرف شهروندان از جمله محورهای همکاری مشترک در این تفاهم نامه ذکر شده است.

همچنین فرهنگ سازی جهت جلب سرمایه گذاری و ارتقاء فرهنگ تولید و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف آب و برق در اماکن عمومی و مستندسازی و تهیه گزارش های خبری جهت پوشش فعالیت‌های مشترک در زمینه تفاهم نامه از دیگر زمینه‌های مشترک همکاری خواهد بود.

مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضای به‌مدت سه سال خواهد بود که پس از این مدت و در صورت توافق، تفاهم‌نامه‌ای برای مدت معین تمدید خواهد شد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر