/
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

امسال حمایت از فلسطین بسیار مهم تر از سال های گذشته است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:امسال اهمیت فلسطین به علت اقدام خباثت آلود آمریکا در انتقال سفارتش به قدس اشغالی بسیار مهم تر از سال های گذشته است.
کد خبر : ۷۸۲۵

نبض نفت - محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با دعوت از مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: این روز از یادگارهای گران بهای امام خمینی(ره) است.بعد از گذشت 25 سال از رحلت امام ، کشورهای اسلامی شاهد آن هستند که  هنوز مردم ایران  با زبان روزه  و لبیک گویان به فرمان ولی امر خود چگونه برای حمایت از مظلومان فلسطین اشغالی به خیابان ها می آیند.

وی افزود: هدف اصلی این راهپیمایی حمایت صریح و قاطع از تمام مظلومان جهان به ویژه مردم فلسطین است که پس از گذشت سه نسل  هنوز به جنگ و خونریزی و تجاوزگری گرفتارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این حرکت خودجوش و کاملا برخواسته از اعتقادات مردم  ایران است که ما هر ساله شاهد برگزاری باشکوه تر این راهپیمایی هستیم.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته آزادی خواهان نیز به جبهه حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیوسته اند زیرا معتقدند که غصب فلسطین کاملا مخالف موازین بین المللی و حقوق بشری است.

پور ابراهیمی با اشاره به جنبش جدید جوانان فلسطینی افزود: امسال اهمیت حمایت از فلسطین به علت اقدام خباثت آلود آمریکا در  انتقال سفارتش  به قدس اشغالی بسیار مهم تر از سال های گذشته خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه دلیل این جسارت های گستاخانه  به قدس و فلسطین اشغالی، آلوده شدن دست های برخی سران کشورهای اسلامی در باج دهی به متجاوزگران است،سران کشورهای  عربی  با زیر پا گذاشتن حقوق بشر به کودک کشی و تجاوز به خاک سرزمین ها مهر تایید می زنند.

پور ابراهیمی خاطر نشان کرد: برخی کشورهای عربی با هم پیمان شدن با رژیم صهیونیستی و آمریکا چهره واقعی خود را به جامعه اسلامی نشان داده اند.همین امر  باعث شده است تا سایر کشورهای اسلامی حساب خود را از مراودات با آن ها جدا کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سالهاست رژیم اشغالگر قدس برای اثبات خود دست به هرکاری می زند  و ما می بینیم که روز به روز این رژیم کودک کش به نابودی نزدیک می شود.

وی در پایان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهونیستی 25 سال دیگر را نخواهد دید ،تصریح کرد: مردم ایران با اعتقادات قوی خود هر ساله برای حمایت از فلسطین و مظلومیت کودکان و زنان این سرزمین  به راهپیمایی خواهند آمد تا به فرموده مقام معظم رهبری در آینده ای نزدیک نماز جماعت را به امامت ولی امر مسلمین در قدس بخوانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر