/
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

اظهارت مهم وزیر اطلاعات در شورای اداری زنجان

شورای اداری استان زنجان با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد. وزیر اطلاعات در این جلسه اظهارات مهمی را بیان کردند.
کد خبر : ۹۲۵۱

دکتر سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در زنجان بدین شرح اظهارداشت:  به عنوان یک خدمتگزار از عزیزان رسانه ای و خبرنگاران ارجمند که عزیز ما و چشم و گوش مردم هستند استدعا دارم در انعکاس مطالب دقت کرده و توصیه میکنم به مطالب، خوب توجه نموده و درست منعکس نمایند.

رسالت رسانه ای هم صداقت را می طلبد که آگاهانه مطلبی را تحریف ننمایند و هم دقت را میطلبد که آنچه گوینده میگوید را درست درک کرده و همان را منعکس نمایند.
به صداقت عزیزان رسانه ای اطمینان داریم ولی گاه یک عزیز رسانه ای بر اثر عدم دقت مطلبی را نادانسته به گوینده ای نسبت میدهد که نگفته است و میتواند خسارت به بار آورد و گاه جبران ناپذیر و انسان تاوان حرفی را میدهد که نگفته است و چوب مطلبی را میخورد که بر زبانش جاری نشده است.
سخنان وزیر اطلاعات اشاره به مطلبی است که از قول وی در تعدادی از رسانه ها درعدم برخورد با مفسدین اقتصادی مطرح شد.
کدام عاقل ممکن است بگوید با متخلفین اقتصادی برخورد نشود تا چه رسد به مفسدین اقتصادی !!؟؟

خطای خبرنگار چه ربطی به گوینده دارد؟

در موارد متعددی بیان کردیم که متاسفانه برخی از خبرنگاران به بلندگوی حزبی و جناحی تبدیل شده اند به جای اینکه بلندگوی ملت و نظام باشند!!! برخی از جریان های افراطی احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و دیگر احزاب، کاملا به فکر منافع حزبی خود هستند و ذکر شب و روز آنها تخریب رقبای خود هستند گویا فراموش کرده اند که انتخابات تمام شده است!!! این احزاب و برخی از خبرنگارها که به عامل حزبی تبدیل شده اند منافع ملی و امنیت ملی را فدای منافع حزبی و جریانی خود کرده اند. شاید بعضی از آن ها ادعای ولایتمداری و پیروی از رهبری هم بکنند، اما این پیروی تا زمانی که به نفع آنها باشد!!!

امروز رهبر انقلاب امام خامنه ای همه احزاب و جریان ها و مسولین را دعوت به اتحاد و همدلی و عدم تخریب و تضعیف دولت و نهادهای حاکمیتی کردند و ملت شریف ایران و بسیاری از چهرهای معروف به ندای رهبری لبیک گفتند، اما متاسفانه میان برخی احزاب و جریان ها هستند علف های هرز که بر خلاف دستورات اسلام و اخلاق و رهبری در این زمان حساس ضد منافع ملی و امنیت ملی قدم بر داشته و سخن می گویند! نمونه آن نقل نادرست و عمدی گفته های وزیر اطلاعات کردند، که قطعا دست های برخی جریان ها و احزاب در این حادثه دیده می شود. همان هایی که در روزهای اخیر علیه محبوب ملت سرلشکر قاسم سلیمانی مطالبی را بیان کردند. خوشبختانه ملت خادمان خود را به خوبی می شناسند و افرادی که ( فی قلوبهم مرض ) را همچنین به خوبی می شناسند.

از همکاران خبرنگار عزیز ما خواهشمندیم که اخبار به خصوص نقل از گوینده را با دقت و همان که هست نقل کنند نه تحلیل و برداشت و نظر خود! خبرنگاران عزیز دقت کنند که بازیچه دست رسانه های حزبی و جریانی نباشند و منافع ملی و امنیت ملی را فدای منافع کوتاه مدت حزبی و جریانی نکنند.

منبع: کانال تخصصی اخبار امنیتی دفاعی کشور

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر