/
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

ایجاد اعتماد، اصلاح فرآیند و توانمند سازی نیروی انسانی یک سازمان را به برند تبدیل می کند

ایجاد اعتماد، اصلاح فرآیند و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله موارد مهمی است که یک سازمان را به برند تبدیل می کند.
کد خبر : ۹۵۳۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در دومین جلسه کمیته CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتری) در این شرکت، با بیان این مطلب اظهار داشت: اهداف انسانی و پشتیبانی از آن، از موارد مهمی است که می‌تواند سبب سرآمدی سازمان شود.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، بیان داشت: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به تمامی فرآیندها و فناوری‌هایی اطلاق می شود که در سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ مشتری و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود، سازمان‌ها با استفاده از این سیستم می توانند چرخه خدمات به مشتریان را به کوتاهترین سطح ممکن برساند.

این مقام مسئول افزود: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به مشتریان کمک می‌کند تا در کمترین زمان و بدون نیاز به سفرهای شهری و مراجعه به سازمان درخواست های خود را ارائه دهند، همچنین به کارشناسان درون سازمان کمک می کند تا با مشاهد لیست درخواست‌های مشتریان در کارتابل خود، در کوتاهترین زمان ممکن درخواست‌های مشتریان را پاسخ دهند.

فلاح تصریح کرد: این شرکت نیز در راستای تعالی سازمانی اقدام به پیاده سازی پروژه بهبود CRM کرده که اکنون در مرحله اجرایی و آموزش قرار گرفته است.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر