/
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

سطح ایمنی در پالایشگاه‌های جدید مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافت

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: مجتمع گازی پارس جنوبی یک پدیده صنعتی مهم در دنیا است که اجرای دستورعمل‌های HSE نقش موثری در پیشبرد اهداف آن دارد.
کد خبر : ۹۵۹۴

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز، غلامرضا بهمن‌نیا با بیان این‌که با تلاش همه مدیران و متخصصان در حوزه ایمنی باید سطح ایمنی در پالایشگاه‌های جدید پارس جنوبی به یک جایگاه ویژه و ایده‌آل برسد، گفت: مجموعه عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از پدیده‌های بزرگ صنعتی دنیا با اهدافی بسیار بزرگ و روشن است که رهنمودها و پیگیری‌ها مجموعه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت در این منطقه از ارزش فراوان برخوردار بوده و به همین سبب شاهد رشد و ارتقای سطح ایمنی در منطقه هستیم.

وی با بیان این‌که نقش HSE ارشد و یکپارچه در مجموعه گازی پارس جنوبی بیش از پیش احساس می‌شود، به ابلاغ موضوع برون‌سپاری در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره و اظهار کرد: با رویکرد و ابلاغ برون‌سپاری، وارد مرحله جدیدی از مدیریت پالایشگاه‌ها خواهیم شد و این موضوع نیازمند این است که در رویکردهای جدید وزارت نفت و در حوزه HSE، نقشه راه و دستورعمل‌های تازه‌ای به این مجموعه بزرگ اعلام شود.

بهمن نیا موضوع پدافند غیرعامل و سایبری را از موضوع‌های روز دانست و گفت: شرکت ملی گاز در بحث پدافند غیرعامل متمرکز شده و تاکنون نشست‌های متعددی در این زمینه داشته‌ایم. برنامه‌های بهبود در حوزه پدافند غیرعامل آماده شده و نیازمند اولویت‌بندی و مدیریت خاص است.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر