/
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

شهر نهبندان در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شود

گازررسانی به شهرستان نهبندان با اعتبار بالغ بر 950 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
کد خبر : ۹۷۱۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ضمن بیان مطلب فوق، با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر نهبندان در دو بخش اجرای خط انتقال گاز سربیشه – نهبندان و اجرای شبکه داخلی شهر نهبندان در دست پیگیری و اجرا است، افزود: اجرای خط انتقال گاز سربیشه – نهبندان با هزینه ای بالغ بر 800 میلیارد ریال به شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران محول شده که در حال گذراندن مراحل پایانی است.

وی در خصوص شبکه داخلی گاز شهر نهبندان نیز گفت: اجرای شبکه داخلی شهر نهبندان شامل اجرای 130 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث و نصب 4 ایستگاه تقلیل فشار درون شهری، احداث و نصب یک ایستگاه حفاظت کاندیک با اعتباری برابر 150 میلیارد ریال از سوی شرکت گاز استان به اتمام رسیده و در مرحله نصب 4700 انشعاب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای گازرسانی به شهرهای مختلف استان اظهار داشت: با بهره برداری از عملیات گازرسانی به شهر نهبندان، امکان گازرسانی به بیش از 5 هزار خانوار ساکن در این شهر فراهم می شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: همزمان با گازرسانی به شهر نهبندان، مطالعات مهندسی جهت گازرسانی به تعداد قابل توجهی از روستاهای واقع در شهرستان نهبندان نیز در دست انجام بوده که درصورت تخصیص بموقع اجرای عملیات گازرسانی به این روستاها نیز در برنامه شرکت گاز استان خراسان جنوبی قرار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر