/
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

شرکت گاز استان کرمان پیشرو در آموزش و توانمند سازی کارکنان

در راستای تفاهم نامه همکاری آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز استان کرمان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان دوره های آموزشی تئوری و مهارتی برای کارکنان پیمانکاری برگزار می کند.
کد خبر : ۹۷۲۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در آیین افتتاحیه این دوره ها ادامه داد: طراحی، تدوین و پیاده سازی نظام آموزش کارجویان و کارکنان شرکت های پیمانکاری طرف قرار داد شرکت گاز استان کرمان، اجرای دوره های آموزشی مهارتی و حرفه ای متناسب با استاندارد های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اجرای آزمون های صلاحیت حرفه ای مشاغل مورد نیاز صنعت، از اهداف انعقاد تفاهم نامه مذکور است.

وی افزود: این دوره آموزشی از سوی روسای فروش و خدمات مشترکین ناحیه های کرمان، رفسنجان و زرند جهت 200 نفر از مامورین قرائت کنتور و امدادگران شهری و روستایی آموزش داده می شود و در آینده ای نزدیک کلیه شاغلین پیمانکاری و نیروهای جدید پیمانکاری بایستی دارای گواهینامه صلاحیت حرفه ای باشند.

فلاح همچنین ادامه داد: با توجه به اهمیت رویکرد آموزشی، لازم است برای تمام نیروهای پیمانی و قراردادی شرکت گاز استان چنین دوره های مفیدی برگزار شود.

در ادامه این مراسم، جهانگیری مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان نیز ضمن استقبال از این تفاهم نامه، شرکت گاز استان کرمان را در بین سایر شرکت های گاز استانی پیشرو دانست و ادامه داد: این دوره ها زمینه تعاملات بیشتر شرکت گاز و سازمان فنی و حرفه ای در آینده ای نزدیک است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر