/
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

تکریم ارباب رجوع با عمل و انجام کار در اسرع وقت، محقق می‌شود

توجه به رعایت حقوق شهروندی و الزام به صیانت از آن، نه‌تنها در قالب میز خدمت؛ بلکه به عنوان یک برنامه محوری در دستور کار شرکت گاز استان زنجان قرار دارد.
کد خبر : ۹۹۱۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ضمن بیان مطلب فوق، بر استفاده بهینه از فناوری‌های نوین در میز خدمت به منظور افزایش سرعت و دقت در انجام کار تأکید کرد و افزود: کاهش فرآیند پاسخگویی به استعلامات در مهلت زمانی مقرر به 7 روز و معرفی گاز زنجان به عنوان بهترین دستگاه پاسخگو از سوی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، از جمله افتخارات گاز زنجان است.

موسی احمدلو راه‌اندازی میز خدمت را راهکاری برای تکریم ارباب‌ رجوع و توجه به حقوق شهروندی برشمرد و ابراز داشت: تکریم ارباب رجوع با عمل و انجام کار در اسرع وقت، محقق می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به بخشنامه صادره رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی که ادارات دولتی را ملزم به استقرار میز خدمت از از اول تیر ماه کرده است؛ ابراز داشت: بر اساس ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری و در راستای ساز و کار اجرایی حقوق شهروندی در نظام اداری؛ دستگاه های اجرایی مکلف هستند از طریق میز خدمت به صورت حضوری یا الکترونیکی که در طبقه نخست و یا در دسترس ترین محل قرار دارد، ارباب رجوع را پذیرش کرده و تا حد امکان در همان محل خدمات ارائه دهند.

وی ابراز داشت: میز خدمت برای اصلاح فرایند امور اداری و گردش کار کاربرد داشته و می توان بر اساس آن نوع خدمت و زمان ارائه خدمت را ارزیابی و مشکلات یا نقایص احتمالی را برطرف کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان هدف اصلی میز خدمت را ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایتمندی آنان از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب رجوع از طریق متمرکز کردن آن‌ها در یک مکان با الگوگیری از سیستم مدیریت کیفیت عنوان کرد و افزود: شرکت گاز استان زنجان با ارائه خدمات نوین و ارائه خدمات الکترونیکی در 68 دفاتر پیشخوان دولت، گامی فراتر از میز خدمت برداشته است.

احمدلو افزایش هر چه بیشتر خدمات، رفاه و رضایتمندی مشترکان، سهولت در رفت و آمد و تسریع در ارائه خدمات را از مهمترین دستاوردهای ارائه خدمات الکترونیکی به دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این میز با مشخص شدن مسئول و متصدیان مربوطه و برگزاری جلسات ماهانه در ادارات گاز استان و همکاری روئسا و مسئولین تمام واحدها در حال ارائه خدمت به مراجعین محترم در راستای کاهش مراجعات به محل کار همکاران است؛ ابراز داشت: در این فرایند شهروندان می‌توانند جهت تسریع در روند رسیدگی به مسایل خود به متصدیان میز خدمت مراجعه کرده و از خدمات و راهنماییهای آنان برای حل مشکلات خود بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به جلوگیری از هدررفت زمان و انرژی مراجعه کنندگان و نیروهای اداری بعنوان یکی دیگر از اهداف راه اندازی میز خدمت، ‌یادآور شد: تعبیه مکان ساخت میز خدمت یکی از موضوعاتی است که مورد رضایت بسیاری از اربابان رجوع قرار گرفته و استقرار آن در سالن همکف و نخستین مکان ورود به شرکت از جمله اقداماتی محسوب می شود که برای حصول به هدف خدمتگزاری به مردم، انجام شده است.

احمدلو با بیان اینکه این خدمات در کنار خدمات دیگری که از قبل به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت، تلفن گویا و SMSانجام می گردید، ارائه خواهد شد؛ تصریح کرد: با ارائه سرویس های خدمات الکترونیکی آنلاین و راه اندازی سامانه «سامگ»؛ ارائه خدمات الکترونیکی با سرعت و دقت بیشتری به مردم ارائه خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر